Schoonmaak Vlaanderen werkt enkel met werkprogramma’s met een optimale prijs-kwaliteitverhouding. Dit programma wordt opgesteld naar wens van de klant, waarin wij een adviserende rol spelen. Bij het opstellen van het programma houden we onder meer rekening met de primaire werkprocessen binnen het bedrijf en de gebruiksintensiteit van het gebouw. Uiteraard vormen representatie en hygiëne de basis hiervoor. Een duidelijk programma, zodat het voor beide partijen duidelijk is waar, wanneer en welke schoonmaakwerkzaamheden uitgevoerd moeten worden.
Voortdurend werken aan kwaliteit...
Onze service is niet alleen afgestemd op uw wensen, wij meten ook uw tevredenheid over de schoonmaakwerkzaamheden die wij leveren. Periodieke kwaliteitscontroles zorgen er bovendien voor dat het door ons gewenste kwaliteitsniveau behouden blijft. Deze tussentijdse evaluatie en ons streven naar continue verbetering stellen ons in staat onze dienstverlening continu te verbeteren.
Ook hechten wij veel belang aan de continuïteit van onze medewerkers op de werkvloer, wat bijdraagt aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Bij ziekte of vakantie zorgen wij daarom voor vaste, ervaren vervangers die onder begeleiding de schoonmaakwerkzaamheden overnemen.
Naast investeren in een goede klantrelatie besteden we veel aandacht aan de ontwikkeling van onze medewerkers. Wij zijn ervan overtuigd dat ons succes grotendeels wordt bepaald door de mate van betrokkenheid van onze operationele medewerkers. We streven ook naar een prettige werkomgeving voor onze mensen, omdat we weten dat een goede werksfeer invloed heeft op de kwaliteit van het werk.